標籤

2015年7月4日 星期六

題材暴走,非關澳洲留學生食啲乜既 part5 天崖海角的香港之光 --二世祖與窮秀才的飲食對談(二)



水,由古月黃邪合吹,文,由黃邪執筆而成

黃﹕
噤我呢邊,最威力無邊噤去衝擊鬼佬嘅就一定係豆鼔啦,真係所向披靡。因為你知啦,澳洲人酗酒嘅情況好嚴重㗎,長年飲用烈酒嘅人味覺一定會退化㗎,所以佢地嘅飲食偏重口味。然後豆鼔,鬼佬稱作black bean,隻味係好濃烈㗎,特別係我地用蒜頭同豆鼔一齊打溶打碎佢用黎做鼓椒炒牛肉,果種香味對佢地嘅刺激,真係另人食指大動㗎。

噤耐以來,不論係日韓台印越定係鬼佬,無一個食過係唔上癮㗎,根本係人擋殺人,佛擋殺佛。連好多幾年無見嘅鬼仔朋友係facebook頃起計,都第一件事係度吵住話,衰仔幾時過黎炒個black bean beef 比我食啊!仲有我最後做果間高檔西餐嘅總廚,亦都係成日聽講豆鼓,但又未試過,亦都係某一個下午特登約我返廚房炒個鼔椒牛比佢試㗎。

古﹕
呢個我不得不認同,蒜蓉豆鼔的確係我地領南文化嘅精髓。而跟隨其後嘅,我諗就係蒜蓉辣椒啦。試過用蒜蓉辣椒黎炒茄子,本來之後仲要放其他野,但係就有鬼仔問「咦喂隻味噤鬼大排檔嘅?」

黃﹕
蒜蓉辣椒呢,就好睇人啦,因為唔係隻隻鬼都食得辣啊。只有果D重度嘅 Asian food Fan 先會中意囉。

古﹕
我諗可能亦因為東岸亞洲化嘅程度比較高啦,所以好多鬼都見過世面嘅啦,對我地嘅食物己經大概有個概念,佢只係唔知具體點整者,所以會調番轉頭走埋黎問我「喂,你識唔識整燒腩啊?」 之類㗎。

黃﹕
岩啊,當年我係間country pub 嘅廚房入邊做野時同D 廚頃起先知,其實好多澳洲嘅廚年輕時都有到亞洲修行過㗎,所以佢地隨手都可以炒到兩味亞洲餸㗎。

古﹕
噤多少係多得Neil Perry啦,呢位人兄我會稱之為上一代嘅澳洲廚神,佢大約係九十年代活躍至今,名下有三間得獎餐廳嘅佢係響澳洲第一個用正統西菜嘅技術去重新了解同構成以中國菜為主嘅各種亞洲味道,並且將佢推銷俾澳洲嘅上流白人精英層嘅,從此亞洲菜響澳洲就唔再只係平價食物,又或門庭幽深,班白人精英不得其門而入嘅私人俱樂部啦。

黃﹕
係啊,我係果度做果陣,逢星期一我就同總廚一人整一度中菜,係度互相挑機㗎,佢整嘅炒飯、薑蔥牛都似模似樣㗎。當然,我整嘅咕嚕肉、港式碗仔翅都唔失禮,而且係shock 到佢㗎。

成件事係點嘅呢﹖噤就先由個咕嚕肉嘅汁講起啦,原來佢都好中意食咕嚕肉㗎,但就一直唔知道個紅紅地色嘅甜酸醬點較出黎嘅。直到見到我落茄汁去較色較味,佢先O左嘴,跟手愰然大悟。然後屌左出黎,啊頂,原來係茄汁喎,估你唔到囉。跟手成晚就係度一面騎騎騎噤傻笑,一面鬼食泥噤話「oh~tomato sauce, fucking tricky Chinese, hahahaha」。

然後呢,某個星期一我就整左個我自己改良左嘅港式碗仔翅,同佢地介紹係「HongKong Style Hot and Spicy Soup」大廚食完之後贊不絶口﹕「Fuck,this is the best soup in my life」,跟手一於唔客氣,成煲捧左去,作為當日廚師推介,即刻print 埋MENU,改名做「Hong Kong Special」sell 埋比D客。

要知道,果個係一個幾乎係與世隔絶嘅山卡啦鎮仔,最近嘅city離我地二百幾公里,全鎮百幾人無啦啦係唔會走出去㗎,亦都因為噤,呢次係歷史性地第一次港式食品引入個鎮入邊,真係為港爭光㗎。

再之後呢,就到我比人shock啦,shock 咩呢﹖鬼食蛇。話說果日下午,阿二廚喪爺(Shawn 澳洲人) 就神神化化噤托左盒野入黎撩我﹕

喪爺﹕「喂,衰仔,正野啊喂」,
我﹕「咩黎㗎﹖」
喪爺﹕「蛇羹囉~ 」
我﹕「囧!!!!!!你敢食蛇﹖」
喪爺﹕「食,噤鬼正,點會唔食啊。」

哇~~~鬼佬食蛇啊,果下真係當堂震驚左五十幾億地球人啊~~~ 噤原來呢,一方面,佢後生時到過中國嘅四川做過兩年野,見識過華人食蛇嘅啦,所以心中有數。然後呢,佢老婆又係廣州人黎嘅。噤剛好果日,佢地開車返屋企時,剛好碾死左條大大條嘅tiger snake,即係澳洲最毒嘅其中一種大蛇。

佢老婆即刻提佢,正野黎㗎,有食神啦,跟手執左佢返去劏左佢,就煲左果個鎮創鎮百年黎第一煲蛇羹啦。結果喪爺一食上癮,從此苦海無邊,回頭無岸,成日得閒無事就撩我陪佢去捉蛇啦~~

古﹕
我諗呢個除左佢老婆係廣州人以及佢去過四川之外,可能仲關澳洲果種tucker bush 文化事嘅。講緊嘅係,果D響沙漠地帶生活嘅白人,佢地自有一套無畏無懼嘅飲食習慣,有好多澳洲獨有嘅食材就係依班人發掘出黎嘅。而想當然耳,響沙漠捉到乜都要食嘅啦,食蛇有幾奇。

黃﹕
係,你講嘅係Burshman 啊嘛,係澳洲作為英國殖民地初開埠嘅時候,果班扮演住拓荒者身份嘅Burshman,係叢林沙漠入邊生活,係被視作為澳洲立國嘅國家英雄之一㗎,之後未形成一種浪漫化左嘅生活方式囉。讀澳洲史時作為National Story嘅一部分先生有同我地講過㗎。
(未完待續)

沒有留言:

張貼留言