標籤

2015年7月4日 星期六

「好吃嘴」川菜試食包膠~

首先,呢間野叫「好吃嘴」,系waterford plaza
必需要更正既系,剛才個牛肉麵除左無落花椒粉之外,實在系無野可以挑剔既,同全盛時期既聯記比,相似度有95%,所以應該昇多個grade, 將佢評級為EZ-8甚至系試作型高逹級既。而且佢只系賣$10.5一碗咋,考慮到佢要控制成本既問題,呢5%實在可以原諒。
然後再試埋個口水鷄,水準都大致相若,個紅油底完全合格,當然,落料可以再重手d,同樣都系因為無花椒粉,差左小小。但系,請記住,呢度系澳洲啊,可以食到呢個水準既川菜,算系噤既啦。
試作型皮蛋豆腐
然後呢,隻口水鷄借D意食剩小小,然後攞個外賣盒打包------為既當然唔系d鷄啦,為左個紅油底啊。跟手即刻衝去超市,買左盒豆腐,掃左幾隻皮蛋,番屋企自己整皮蛋豆腐啦梗系~
話說當年聯記眾多川菜之中,最另我神魂顛倒既,就系佢地既皮蛋豆腐。將正直同老胡引落賊船,另到班仆街沉淪辣海、永不超生既,同樣系呢隻皮蛋豆腐。
講落真系神奇,豆腐同皮蛋,原本兩樣都系極其平常既家常食物,遇上左紅油之後,竟然搖身一變成為人間美味: 豆腐原本系清淡無味既,但同紅油一撞之後竟然系陣陣清甜、入口回甘。更可怕既系果隻皮蛋,同平時我地食開黑色既用鴨蛋制成既皮蛋唔同。聯記用既系一種金黃色既皮蛋,估計系用鷄蛋做既,具體出處依然有待查考。色澤金黃澄亮,且無普通皮蛋既腥味,入口清香甘甜,滿口膏腴。真系一試難忘,再試頃心。我食左十幾年川菜,就得聯記一家有用過呢種黃金皮蛋,只此一家,別無分店。
真系往事只能回味啊.....

沒有留言:

張貼留言