標籤

2015年7月4日 星期六

高逹!再次站立於大地之上!!!!!!


對於我地呢班食過頂峰時期聯記川菜既人黎講,乜野系正宗既川菜,早己系心中有數。然後,我地呢班友,又有一另外一個共同既特徵,就系毒撚~ 所以即使唔系高逹FANS,但對高逹既故事同歷史絶對唔會陌生。而聯記走向量產既歷史,同高逹變GM,即系量產化高逹,幾乎系同出一轍,因此高逹系統就順理成章噤成為一個我地圍內一講就明既評級系統啦~

2005至2007年,聯記夫婦為左了解香港人對川菜既接受程度,不惜工本、不計辛勞噤,系佢地既家鄉四川買齊所有材料,一絲不苟噤制作出最地道、最足本既四川涼菜,就系為左認證一個佢地心目中既概念。 情形就好比高逹故事入邊,聯邦軍不惜工本,投入天文數字預算,制作出當時集尖端技術於一身既高逹,以驗證MS 技術概念一樣。 所以,足本既、正宗既川菜,因為對材料同技術要求之高,會被我地班毒撚評級為 「高逹」

及後,隨住聯記川菜,特別系涼菜系香港呢個所謂「美食天堂」所向披靡,迷倒無數港燦。 一如高逹系戰場上橫掃千軍、打到渣古聞風喪膽一樣。聯邦軍既概念得到認證,一如聯記夫婦既概念得到認同。噤樣下一步就要考慮投入量產,亦即系大規模生產,以逹到利益最大化。而要投入量產,就意味住要刪減高成本低產出既高端技術、以建立流水生產線,以及減省材料以控制成本預算。所以量產化,即系高逹變GM(量產型高逹),就意味住質量同水準既大規模下降。2007年,基於成本、材料、制程既限制,聯記夫婦終於放棄佢地既堅持。將原本由幾十樣原材料調制既醬汁縮減成幾種簡單霸道既辣汁道替。另到原先精緻、複雜、多變、另到我地神魂顛倒既正宗四川小菜,變成簡單燒灼死辣既「港式川菜」。呢次就系聯記GM 化事件。
當然,呢種山寨貨依然可以迷到唔識貨既港燦既,但系人系唔可以回頭既,正所謂曾滄海難為水。對於曾經食過高逹既我地呢班hard core fans 而言,實在無辦法接受高逹變GM既事實。所以自GM 事件之後,我地都相信除左去四川之外,好難再有機會試到高逹。
只不過,聯記既高逹雖然己經不再。不過呢套高逹術語就成為左圍內朋友既共同術語,用作品評其他正宗/山寨川菜既優劣。雖知道,香港呢個所謂「飲食天堂」既地方,依然有唔少店鋪冒川菜之名,制作出種種所謂既川菜,當然唔使講,礙於成本、技術、材料、制程既考慮,基本都系山寨課。但山寨都有高低之分架,正如 高逹既量產機GM都有高底之分架﹕由最接近原型高逹,成能較優既陸戰型高逹、EZ-8, 到指揮官用GM、特裝型GM,到雜兵散仔用GM,到連GM都不如既鐵球、61式戰車。噤岩我地呢班毒撚都明白呢個高逹家族圖譜既分別,又噤岩,味道系一樣好抽象好難形容既感官。所以當我地食到某地某店既山寨川菜時,為左向同伴傳逹該店川菜既優劣,就順利成章噤用上左唔同等級既高逹或GM黎形容,所謂既高逹評級系統就系噤黎。 當然,對我地呢班毒撚而言,系無奈噤咀嚼住D GM 川菜時,心中念念不忘既系當年將我地征服既聯記高逹川菜啦。
套用胡公子既一句說話﹕川菜,系一種信仰。 用我既睇法呢﹕川菜,系一種癮品。
所以,久違左六年,今晚,當我食到呢種曾經另我朝思幕想既味道時,我都忍唔住要大叫一聲﹕高逹!!!再次站立於大地之上!!!!!

你會笑我好柒、好ON 居,但我會話﹕子非魚,焉知魚之樂~

沒有留言:

張貼留言