標籤

2015年7月4日 星期六

獨食樂,與人食樂,孰樂﹖之﹕ Honey Cake 試食包膠及我對西式糕點既一D 睇法



話說系我到左澳洲之後,先發覺西人眼中既「西」式糕點同我地眼中既「西」式糕點,系味道同風格上系幾唔同下架,可以話我地香港人平日系西餅店買到既糕點,不論系果tart, cheese cake,定系雞尾包、腸仔包之類,口味同風格上都己經系本土化左,有D甚至系本土獨有,例如系蛋tart,鬼佬根本唔知乜野黎。口味上豐富多變,質感精緻細膩,所謂食不厭細,膾不厭精。而且配合東方人既口味,唔會太甜,注重平衡感。相比之下呢,澳洲人日常最中意食用既甜點口味就濃烈得多,而且好強調單一個性,例如chocolate mud cake, 朱古力味極濃,而且甜到嚇親人,質感上偏粗「鞋」。如果用女人作比喻既話,我會形容口味己經fusion 左既香港西式甜點為小家碧玉,一如傳統既東方女性形象,溫柔、婉約、細膩。而符合西人認知既西式糕點呢,就系一條豪放女,個性強烈、鮮明,豪邁而富有激情,有人會好中意,亦有人會好討厭。

而今日我要試既呢個honey cake,好明顯系由西人糕點師所制,但味道同質感上,竟然系我上面形容既小家碧玉型既,實在系頗有幾分驚喜架。事緣系早幾日系朋友Stanley個facebook度睇到呢款蛋糕,睇佢評價似乎相當唔錯,見反正今日得閒無事,一於殺入去試下。間鋪系fremantle market, 一個唔算起眼既鋪仔,要花小小時間先搵到。價錢偏貴,大概系一部PSP噤大size既一方賣成AUD20蚊,即系港紙百四蚊,包裝算得體。打開包裝呢,目測距離下,狀似木糠蛋,鋪滿左核桃碎,並且以千層糕既形式一層蛋糕夾住一層由蜂蜜同似榛子醬之類既物體混合而成既糖醬。未入口己經聞到淡淡既清香。而味道呢,甜味好適中,蜂蜜糖醬好滑,質感小似黃蓮蓉,核桃打得好碎,所以能夠帶出層次之餘又不至粗「鞋」,可以講各種元素都拿涅得準確,平衡感處理得好好,細緻之處顯出心機。初入口略顯平淡,但之後餘香陣陣,會越食越想食。

如果以五粒星為最高既話,我會比四粒星佢,主要系一方面太遠,旺角入東涌既路程,而且fremantle market 只系徦日先開,唔系日日有。另外價錢都偏貴,會稍稍失分,不過當然,好野系要用心制作既,花既系心機同時間,比多少少錢去支持下系應該既。總之,個人認為要山長水遠特登入去試就大可不必,但入到去fremantle 玩既,唔去買返份返屋企做甜品,又實在可惜既。就系噤,包膠完畢。

沒有留言:

張貼留言