標籤

2015年7月4日 星期六

澳洲留學生食啲乜 part2 Backpacker 同大學宿舍 --二世祖與窮秀才的飲食對談(二)


(水由古月、黃邪合吹,文由黃邪執筆而成)

以下 古為古月,黃為黃邪

黃:同你唔同,我對澳洲飲食既認識呢,就從超市開始既。澳洲主要有兩大超市,分別系Coles同Woolworth當地人又叫佢wooly啦,一如香港比百佳同惠康壟斷曬一樣,當然後來仲多埋IGA既。噤我最初行入去果間呢,系wooly黎既。話說當年第一次行入去既時候,我只覺得:

「哇~~~好大挑戰啊~~大佬!」

我果時英文又唔系好喎,一堆鬼佬食材,佢識我我唔識佢。關鍵系做Backpacker,周身無蚊架嘛,好似D 肉最平最爛都要七八蚊澳紙一斤,按七年前匯率計,成50蚊港紙斤架,點買啊大佬。仲有就系,我唐人黎架嘛,我食慣唐餐既,噤要炒中餐,油、鹽、糖、鼔油呢D最基本既啦,但樣樣都貴,點買得落手呢﹖

不過就好彩,呢邊D超市呢,都有超市牌既,一如香港既百佳惠康有特惠牌一樣,特別平既。鼔油個半一支,油三蚊一支,都勉強可以搞定既,肉呢,頹頹地買D 就過期既四五蚊一包都可以頂住,仲有生菜一蚊一個都殺既啦。另外仲有一種青色既大大隻既辣椒,唔系點辣,但好鬼香,用黎炒餸吊味一流。就噤夾夾埋埋返去起行個油鑊炒起佢用黎炒飯或者炒麵呢,都總算可以同自己五臟庙交待啦。

之後定左落黎,有左工作,有左收入,噤就越食越豪啦,由牛扒羊扒,煲粥包雲吞,到鷄湯魚湯,到炆牛腩炆東坡肉,總之諗到乜就食乜啦,再無顧忌可言啦。總之我祖上兩代做廚既基因似乎就系呢個時期突然間爆曬出黎啦。

古:你呢啲體驗呢,到我離開寄住家庭,搬去偷住第間大學嘅大學宿舍嘅時候亦都開始啦。不過稍有不同嘅除咗西式食材難我唔到之外,就係我最先接觸,而且之後亦幫襯得最多嘅,係響唐人區嘅一間小型唐人超市。

間野最大嘅特色呢,就係佢老闆響對面開咗間大排檔。亦即係話,佢老哥其實將大排檔嘅貯物室、貨倉、乾貨架、菜櫃等等嘅空間都攞埋黎做生意,正宗一鷄兩味,問你死未!基本上唐人食開嘅蔬菜一應俱全,李錦記蠔油佢有三款,油呢,單系生花油同粟米油都各自有三幾款比你揀。

而肉食方面,當時響wooly買到最平嘅肉類有三款,分別係羊既下欄肉碎啦,火鷄啦同埋豬皮既。平平地煎下羊雜碎,榨下豬油食下豬油渣,再唔係響唐人肉鋪買雞翼都係有限錢,鬆動時響唐人肉鋪切一公斤牛坑腩要六蚊澳紙,都可以食三餐㗎啦。

黃:講起羊既下欄呢,我果陣最中意買一隻羊既 肋骨 lamb ribs,好平大概6-8蚊一包成斤幾重既啦。一條肋骨包住小小肉噤。買返黎落 孜然粉(cumin),辣粉同鷄粉,撈勻佢,再放落焗爐度焗二十分鐘食得,算系新疆烤羊肉既簡化版,香辣惹味,送酒一流架。簡直系我地D為食窮鬼既恩物啊。

另外就系鷄肝啦,鬼佬系唔食既,超市入面當寵物飼料3蚊一大包,買返黎,起個油鑊連埋大蒜爆香爆熟佢,再用個攪拌機連埋同等份量既牛油,適量既鷄粉、威士忌一齊打爛佢,就系法式鷄肝醬(pate )啦,系法式鵝肝醬既廉價版,但味道絶對唔輸蝕,平時可以用黎搽面包,有party 聚會既可以配D mini toast一齊食,靚仔又好食。

古:煮羊肉放孜然粉是常識吧?(笑)尤其是肥油多,羊躁味重的部位最合孜然,亦即是我地啲羊下欄啦!響大學宿舍住耐左,亦都玩過炆牛尾,響wooly 牛尾多數放響寵物飼料旁邊,同屬乏人問津嘅賤物,不過我地識玩嘅,當然食牛尾好過鋸爛扒嘅,你說對不對!另外玩雞翼亦都係平常事,煎鷄翼、焗鷄翼、炆鷄翼,鹵水鷄翼鷄翼鷄翼鷄翼噤囉。夾雜住煎下雪藏餃子,整下家庭式carbonara,炒下豬油渣意粉,留學期間唔計外食就係咁週而復始啦。反倒係因為住大學宿舍,我系有機會見識到其他大學生嘅飲食。

黃:sorry, 一講到鷄翼,我就要插下嘴啦,哈哈。基本上我系到遇到過既每一個留學生都同我講,你點可以唔識整鷄翼呢,平靚正,又易整,變化又多,簡直就系懶鬼留學生既恩物,幾本上每個經歷過自己煮食既留學生,可能都有自己一套處理雞翼既方法同食譜,或者簡單,或者複雜。以致於成為左一個文化標記,一種留學生群體既集體回憶黎架。

(未完待續)

沒有留言:

張貼留言