標籤

2015年7月4日 星期六

新泉

呢家叫新泉快餐,系大角嘴某棟主打做劏房既唐樓既地鋪。十幾年前,我就住呢度,日常三餐多得佢關照。所謂味道連帶住記憶。新泉之所以系我印象中占一席位,系因為佢既認真,比一般茶記都要認真,足料既飲品,鑊氣十足既炒工,十年前如是,十年後依然,難能可貴。
礙於鋪面既限制,一個曲尺型既大櫃囊括左廚房同水吧,餘下既空間僅放得落三幾張枱,十張八張櫈,因此主打做外賣。可能正因為先天既不足,要系競爭激烈既同齊之中突圍而出,留住客人既心,就唯有系質量上取勝,沖出更有味道既奶茶、檸茶,炒出更有鑊氣既炒粉麵飯。總之,一定要比同行優勝少少。之前我講過,我心目中一杯合格既涷檸茶,系要有茶味,有甜味,亦要有酸味。呢個標準,就系新泉養出黎既,以致我到左其他茶記,都會用新泉既品質作標準。而要達到呢個標準,話難唔難,話易唔易,其實就系足料、足工。要落既材料落足,要做既工序做齊。但系系呢個租金爆漲、百物騰貴、商人搏命追逐利潤既年代,堅持品質就成為逆流,難能可貴。正因為呢份堅持,另新泉系我心目中保有一席位,以致不遠由大圍返黎,帶住敬意,冒住酷暑,系街邊再點一個馬來貴刁搭一杯合格既涷檸茶,配個例湯。呢一刻,似乎唔再系一條麻甩仔進餐,而系一個虔誠既信徒進行住一項神聖既儀式。

沒有留言:

張貼留言