標籤

2015年7月4日 星期六

澳洲留學生食D乜 ----二世祖與窮秀才的飲食對談(二)


(水由古月、黃邪合吹,文由黃邪執筆而成)

以下為部分對話內容, 古為古月,黃為黃邪
第一part﹕ home stay 食D 乜﹖

黃﹕
古月有冇留意啊,近日系爾雅出左一系列既「留學生食D乜」,先系英國留學生開始,接著瑞典、荷蘭、德國陸續有黎,引起左大家既興趣,似乎成為一時熱話喎。噤我同你都系澳洲留學過,一個東岸一個西岸,又自恃系老饕啦,系唔系都應該講下澳洲呢邊食D乜呢﹖

古﹕
有何不可?就由我開始,起初我響悉尼某廚藝學校修讀廚藝文憑(無錯,diploma of culinary art,原來煮飯係有書讀嘅。),之後再洗濕個頭去讀埋個餐飲管理進階文憑,
其間住過home stay,偷住過大學宿舍,亦都同人一齊分租過房。噤你呢﹖

黃﹕
我個古仔就稍為長小小,我就2008年過黎澳洲既,先系working holiday 開始,期間住過Backpackers,住過農場,住過工厰,亦都同人分租過見過各式人種。兩年之後,我搵到大學收我,開始系Perth半工讀大學,期間有好心既鬼仔朋友收留我系佢屋企住,佢地系英國人黎既,但系澳洲長大。噤我一住就四年。回憶起我初到貴境既時候,對呢個國家既飲食既了解,其實系由超市開始,唔知你系唔系噤呢﹖

古﹕
我就小小唔同,因為最初我係住home stay亦即系寄住家庭嘅,型式就係由當地人安排
間房比你住,然後就同一屋簷下共同生活,咁根據合約,主人家會包早晚兩餐。所以我無乜迫切性去購置自己嘅食材,超市同我嘅關係係之後嘅事。但反而呢,我可以好好地咁體驗到
普通澳洲人嘅日常三餐。當時主人家係希臘裔澳洲人,合約包嘅早餐呢,就求其多士三文治之類嘅唧,醬同餡料就不外乎牛油果啦,牛油啦,間中會有火腿芝士啦,但永遠走唔甩既,就系Vegemite,傳奇既Vegemite。

黃﹕
哈哈哈哈哈~~一講到Vegemite,的確係傳奇,因為基本上系每個初到貴境既遊客、學生,都會中過招既,呢種燶燶地,咸咸地貌似朱古力既醬呢,我就還好,仲頂得住,我食落好似炒燶鼔油噤味者。但聽講有D食左話好似食左屎噤幾乎隔夜飯都嘔返出黎架。

古﹕
我只能夠講,呢隻野,比豆鼔又再咸D,隻味又再濃D,我都搞佢唔掂啊!按我既理解呢,Vegemite係澳洲自己既叫法者,響其他英系國家都有類似嘅產物,總之就係一種蔬菜嘅發酵物。最主要既作用就系作為一種可以長時間保存既維他命來源。

黃﹕
網上既資料顯示呢,Vegemite 呢,系澳洲佬1922年時自己發明既,但似乎前身,或日靈感來源,系的確源自英系國家既Marmite 既。

古﹕
唉,真係多得依隻醬唔少。至於晚餐方面,有時佢老姐會煮個茄醬,配現成響超級市場買嘅Ravioli,有時會係即食Pizza ,又有時會係湯加麵包。通常果種湯係Broth,即係有菜有肉又水水地咁,俾你配幾塊麵包啃左佢就算嘅啦,不過有一次我食到雞茸粟米湯呀!紅色白色罐頭果隻呀!當時果種家的感覺直教我虎目含淚呀陰功!總之佢老姐呢,黎黎去去就得呢三道板斧。至於其他時候,讀廚藝學院總會有野帶返去食既。
(未完待續)

圖源自﹕http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Vegemiteontoast_large.jpg

沒有留言:

張貼留言