標籤

2015年7月4日 星期六

廚房佬既樂趣~

而家逛商場,除左睇下衫之外,更多既時間系用黎睇廚具。就好似一個貪靚既女人總有一套胭脂水粉眉筆唇膏系個梳妝櫃入邊一樣。一個中意煮食既人,都總愛收集各式既烹飪工具。如果我有自己既廚房,我一定會掃曬佢地返去。
的確,我一直夢想住有自己既廚房。然後每逄徦日,我就可以邀請三五知己黎我家中作客。呢個應該系一個開放式既廚房,佢地要黎睇我表演,為我喝彩,品嚐我試制既各式旁門左味。當然,更重要既戲肉,系講故事,講食既故事,幾時食,食咩野,邊度食,點樣食,同咩人食,發生左咩事,都系果句,味道連帶住記憶。
相傳當年清代既蒲松齡就系每日煮一大煲綠豆湯,然後系路邊驛站免費招待途人。作為回報,途人只要向佢講返一個故事。就靠噤樣將收集返黎既故事整理結集成書,作成左日後膾炙人口既《聊齋誌異》。同樣道理,如果每位我邀請既賓客都可以為我講返個故事,話唔定有朝一日,我都可以寫返部《邪齋誌食》架~

沒有留言:

張貼留言