標籤

2015年7月4日 星期六

澳洲留學生食啲乜 part3 宿舍奇聞 --二世祖與窮秀才的飲食對談(二)



(水由古月、黃邪合吹,文由黃邪執筆而成)

以下 古為古月,黃為黃邪

古﹕
反倒我依邊遇到嘅留學生,對雞翼嘅熱情無咁厲害咧。講返當時響大學宿舍,同屋住嘅有一個澳洲白人,一個斯里蘭卡裔嘅澳洲移民第二代,一個廣州人同一個馬來西亞華僑。回想起依段蕩氣迴腸、又屙又嘔嘅大學宿舍生活,呢幾位仁兄仁姐絕對係不得不提既。

黃﹕
啊,無錯啊,我諗唔單止係你宿舍係噤,整個澳洲嘅飲食文化都一如佢嘅人口結構咁,種族同文化背景係混雜㗎,暨有黎自亞洲既中、印、越、泰、馬、日、韓,另外仲有美洲既,歐洲既,而呢種混雜都係超市入面唔同嘅專區度反映左出黎㗎。

古﹕
的確,我都覺得澳洲連鎖超市同香港超市比,其中一個最得我心嘅地方就係,佢將所有亞洲食材同調味品歸類為Asian Goods,然後烘焙相關嘅材料就歸納為Baking goods。咁樣依用途黎分類比起香港單純依貨品分類於我而言真係方便好多。

講返我宿舍果幾位仁兄仁姐啦,因為廣州同馬來西亞出身嘅兩位大家閨秀睇得明中文,且容我輕輕帶過。然而講起果個澳洲白人呢,佢基本上係日日食罐頭,果種入面又湯又水又肉又薯仔嘅罐頭,有時外面買個白飯,或者自己煮個意粉,整熱個鑵頭淋落去,間中加隻蛋,噤就一餐既啦。佢老哥對依種罐頭嘅熱愛足以令佢個食物櫃係俾罐頭塞滿曬嘅。

相比之下果位斯里蘭卡裔嘅仁兄食嘅野就多變化咯,有煎唔熟嘅雞胸啦,煎燶嘅雞胸啦,白烚雞胸同烚西蘭花嘅,唔計有時手鬆同澳洲仔叫下外賣pizza的話就係無盡嘅西蘭花同雞胸啦。

而最精彩嘅莫過於佢地嘅衛生習慣﹕我初黎步到時爐頭有一煲發咗霉嘅水,據兩位大家閨秀嘅講法係有人烚完西蘭花之後,已經超過兩個禮拜無人陏過。如果唔係我當晚要烚意粉,我諗到我搬走都唔會有人處理佢。之後我地廚房個鋅盆旁邊出現咗一幢十幾廿隻污糟碟,又可以四個禮拜無人理,菇都可以種出嚟啦其實。

有次我同阿馬拉華僑唔抵得成個廚房洗一次,連洗碗洗碟洗地洗爐頭之後,唔夠一個星期,幢污糟碟又響返度,講起其實似鬼故呀!而當佢地再幢返果幢碟之後呢,佢地就開始改用即棄餐具,但係連即棄餐具都無錢用嘅時候,我都係無見過佢地洗碟㗎喎。

而另一樣更令人頭痛嘅係,果位斯里蘭卡仔仲有一樣趣緻嘅習慣。就係每次打開個雪櫃時,佢都要起碼沉思五分鐘先決定到想做咩,明明佢都係得雞胸同西蘭花嘅唧,有咩要諗喎?之但係如是者一日最少三次。有多兩滴常識嘅人都知道,雪櫃門開超過五分鐘,入面就唔凍嘅啦,咁即係其實同無雪櫃係無咩分別㗎其實。我都知死所有肉類都放冰格,不過我計漏左啲菇同忌廉……即系傳說中聞落無事,食落無事,然後就出咗事啦,食咗個豬油渣蘑菇意粉之後我蕩氣迴腸咁屙左一個禮拜……

黃﹕
哦~~~恭喜古月公子奶野~~~~

古﹕
我頂你個肺啦!

另外大學宿舍村入面仲有一個奇聞,就係當時真係有人私底下收錢包人飯餐㗎喎,講緊嘅係一個公仔麵配幾粒丸或者一條腸兩棵菜,成本唔到兩蚊但收人六蚊,根本就係陰質錢,賺死佢。

黃﹕
六蚊餐,以當時西岸物價,唔使自己煮,都勉強可以接受嘅~XD

古﹕接你個頭!你公仔麵加兩粒丸值幾錢者,仲要唔駛計燈油火臘水電煤喎。加上當時大學付近嘅food court,傍晚收檔時全線都係五六蚊盒,中、泰、日、越,韓任揀,水準當然唔會好高,和稀泥味道模糊半桶水重味精果隻,但起碼食得你飽先啦。又何苦駛一樣錢食頹麵呢又。

(仲未完)

沒有留言:

張貼留言